Khamis, 24 September 2015

LeoRa Fragrance For Men

 Siapa korang yang mencari minyak wangi yang mampu bertahan lama? 
Berapa lama? 3jam? Bukan.. 5 jam boleh?? lebih daripada itu.. 

Minyak wangi nie MAMPU bertahan selama 8 JAM .. Biar betul??

LeoRa Fragrance nie dari mana?? AM nak cakap LeoRa Fragrance di Buatan Malaysia..

Malaysia pun dah MAMPU bersaig dengan minyak wangi luar negara..

Masih tak percaya??? Leora Fragrance adalah PURE FINE FRAGRANCE HOMEMADE PREMIUM QUALITY.

Siapa pernah baca Cerita Nak Beli Minyak Wangi?? Baca DISINI

Khas buat sang jejaka yang HENSEM lagi MASKULIN.

Korang pakai je sambil-sambil lepak kat kedai mamak.. Awek-awek pasti akan meleret mata kat korang nanti.. Percaya lah..

Tiada yang TERBAIK daripada Leora Fragrance.. Sentiasa bersama dimana jua..

Sila jamu mata dan korang boleh try nanti..

AM pasti dan yakin korang yang beli pasti akan berpuas hati dan memuji-muji wangian dari Leora Fragrance nie...

VIRIL 



HOT ITEM

Wangian yang diformulakan khas bagi jejaka tampan perkasa memberikan satu pengalaman yang menyamankan dengan bauan kayu, limau dan kesegaran rempah. Gabungannya menjadikan Viril sangat istimewa.
Haruman yang melekat di tubuh dan pakaian kekal seharian menjadikan diri rasa lebih berkeyakinan melangkah.


BEAU GURRIER



Kelainan haruman wangian Beau Gurrier menjadikan sang jejaka yang memakainya merasa lebih yakin diri dengan ketrampilannya yang lebih bergaya.
Wangian yang diadun dengan vanilla, bauan kayu segar dan buah-buahan serta kasturi menghasilkan adunan haruman yang segar dan nyaman.
Tidak hairanlah jika anda memilihnya.


FRAICHEUR


Haruman buat sang jejaka yang aktif dan agresif di luar, olahan musky dan bunga-bungaan serta rempah seperti cengkih menjadikan Fraicheur haruman yang tepat buat anda.
Wangian yang lain daripada yang lain kerana ia memberikan bau yang segar dan membangkitkan semangat.


SAGE 


Haruman khas diolah untuk si jejaka yang sukakan kesegaran yang penuh bertenaga ini disenikan oleh hasil campuran bauan kayu, bunga lili, kasturi, dan bergamot.
Disebabkan gabungan harumannya yang segar bertenaga namun lembut menjadikan Sage juga sesuai untuk dipakai oleh si jelita yang extreme.


BLOOMING OUDH 


HOT ITEM

 Olahan haruman yang dihasilkan dari bunga mawar, melati, ylang-ylang, kasturi putih, vanilla, dan yang paling penting campuran gaharu di dalamnya menjadikan Blooming Oudh hasil seni haruman yang istimewa.
Direka khas untuk lelaki dan wanita yang mementingkan keunikan wangian mereka


ROYAL OUDH





Hasil terbaik dari olahan gaharu dan sumber alami yang lain seperti rose, kasturi, bergamot dan manisan.
Rahsianya pada seni campurannya yang disertai aura positif yang penuh tenaga, keinginan dan citarasa mewah menjadikan Royal Oudh oleh LeoRa penuh misteri kepada pemakainya sama ada si jejaka atau si jelita. Rasakan pengalaman itu sendiri seindah apabila semua unsur alam yang menyatu.



Macam mana?? Sudah ada yang memikat di hati??

Dah tak sabar nak beli??

Tempat DISINI sekarang..

AM pasti sesiapa yang pakai minyak wangi LeoRa Fragrance MAMPU membuat mata-mata sang gadis meleret kepada korang. Jangan lupa minta  no. handphone ya...

JANGAN nanti korang bagi Testimoni korang dah bertemu jodoh.. Jika betul AM ucapkan Alhamdulillah dan Tahniah..

Mesti korang akan bertanya cam mana kalau nak beli untuk sang isteri tercinta kan??

Kalau korang yang romantik mesti korang beli dan hadiahkan kepada isteri. Confirm isteri korang sayang sangat-sangat. Nak kasi awek pun boleh, nanti awek korang ajak kahwin terus...

Jangan risau LeoRa Fragrance pun ada juga untuk sang gadis jelita. Senarai minyak wangi LeoRa Fragrance untuk Wanita DISINI

Senarai penuh LeoRa Fragrance DISINI


Leora

 Sebagai penghargaan kepada korang yang sudah menjamu mata.. AM nak kasi HADIAH kat korang semua.. Nak tak??? Klik SINI




BERMINAT....

Nak Order....

Artikel Terkait

2 comments

Haruman minyak wangi lelaki pun sungguh hebat botol-botolnya.

Bukan setakat botol sahaja..wangian juga mampu mengoda wanita..hihihi


EmoticonEmoticon