Sabtu, 17 Oktober 2015

Goda Wanita Dengan Aroma Yang Memikat

Sifat MENGODA biasanya dijuarai oleh kaum wanita TAPI kaun lelaki maskulin juga mempunyai daya tarikan dan sifat mengoda yang tersendiri.

Goda Wanita Dengan Aroma Yang Memikat

Kali ini AM nak kongsikan  Aroma Yang Mampu Mengoda Kaum Wanita. Bagi lelaki yang mempunyai isteri tidak salah untuk mengoda isteri kita sendiri. Perbuatan ini amat-amat digalakkan di dalam perhubungan yang halal. Nasihat AM, jika bercinta lupakan sahaja niat nak mengoda kekasih hati. Jadikan mereka halal buat anda dahulu.
Aroma apa dan bagaimana?? Itu akan menjadi persoalan kita semua betul tak? Dengan menguasai aroma ini pasti membuat isteri kita menyayangi kita. Wanita walaupun perkara kecil mampu membuat mereka terharu dan gembira.
Jom kita tengok 5 aroma yang mampu membuat wanita tergoda….

Vanila
Goda Wanita Dengan Aroma Yang Memikat

Haruman yang manis dan ada sensasi hangat.Dikatakan juga aroma ini boleh menambah rangsangan seksual pada wanita dan juga lelaki. Betul ke?? Siapa yang tak suka kan bau vanilla yang manis dan lembut mampu membuat sesiapa sahaja tergoda..Hihihi..

Patchouli (nilam)
Goda Wanita Dengan Aroma Yang Memikat

Juga dikatakan boleh menambah ransangan seksual.Tumbuhan yang mempunyai aroma luar biasa ini banyak digunakan untuk menghapuskan bau-bau yang kurang selesa di dalam rumah.kalau nak boleh cari di kedai-kedai bunga dan kedai menjual cenderahati. AM pernah dengar nama sahaja, rupa dan bau sudah lupa atau tidak pernah pun bau lagi..

Musk
Goda Wanita Dengan Aroma Yang Memikat

Bau ini menyerupai bau tubuh lelaki.Kebanyakan wanita sukakan bau ini kerana ianya membuatkan wanita tersebut berasa lebih dekat dengan lelaki.
Lelaki juga suka bau musk ini, Kenapa?? Bau yang maskulin dan hangat. Perempuan ada juga yang suka akan bau musk dan pakai bauan ini. Pelik?? AM pernah jumpa tau..
AM adalah salah seorang yang suka bau musk.

Peppermint
Goda Wanita Dengan Aroma Yang Memikat

Bau yang dikatakan boleh memberi semangat kepada wanita.Bau ini dikatakan boleh mendorong wanita untuk mencuba sesuatu yang baru.Sesuai sangat untuk wanita yang pemalas.mana tau terbau je aroma ini tiba-tiba dia tergerak hati nak masuk kelas menjahit.
Bau yang agak tenang dan menyaman.. Jika bau yang kuat juga boleh mematikan semangat nak menjahit mereka juga.. Hihihihi

Jasmine
Goda Wanita Dengan Aroma Yang Memikat

Bau yang boleh membuat wanita terjaga dan merubah suasana sekeliling sekaligus perasaan wanita itu sendiri akan lebih positif dengan aroma ini.Bau ini juga bioleh menghangatkan malam anda bersama pasangan.
Suami-suami boleh dah cari bau jasmine, nanti malam isteri akan Tanya bau apa nie??Hihihihi…
Sepanjang kahwin tak pernah buat..Tertiba buat mesti isteri cakap buang tabiat kan.. Mulakan dengan perlahan-lahan..Tak salah kita mengoda isteri sendiri, baru romantic kan..

Lagi romantic kalau suami-suami bagi hadiah kat isteri tercinta..Tak perlu mahal-mahal ataupun hadiah yang besar-besar..
Cukup dengan Minyak Wangi Homemade PREMIUM pun dah ok..
Jom tengok Minyak Wangi Homemade PREMIUM khas buat Isteri-isteri..
Lelaki pun ada juga Minyak Wangi PREMIUM DISINI




Artikel Terkait


EmoticonEmoticon