Jumaat, 30 Oktober 2015

Khasiat Buah Tomato Paling AWESOME…

Tomato..Sesiapa pun kenal bukan? Tanya kanak-kanak pun pasti mereka akan cakap kenal dengan buah tomato nie. Buah yang berwarna merah seksi mengoda sesiapa sahaja yang melihat.
Khasiat Buah Tomato Paling AWESOME…

Ada orang suka makan tomato kecil yang segar-segar..Ada yang suka makan dalam masakan sahaja. AM sejujurnya suka makan tomato kecil yang segar terutama dari Cameron Highlands. Jika tomato yang besar wajib makan setelah dimasak. Hihihi…

Teruskan pengembaraan untuk mengetahui khasiat – khasiat tomato yang paling AWESOME yang ramai tak tahu mahupun tak ambil tahu..

1. Pengawalan Berat Badan

Khasiat Buah Tomato Paling AWESOME…

Tomato mengandungi rendah lemak serta tiada kolesterol menjadikan tomato berkhasiat untuk dimakan. Tomato juga  mengandungi banyak air serta serat yang mampu untuk mengenyangkan perut.

Bagi yang sedang berdiet untuk kurangkan berat badan boleh jadikan snek ketika terasa lapar.

2. Membantu Masalah Susah Tidur

Khasiat Buah Tomato Paling AWESOME…

Tomato mengandungi sumber nutrisi lycopene yang kebiasaanya hanya terdapat di sayuran atau buah-buahan berwarna merah. 

Kajian menunjukkan lycopene mempunyai banyak khasiat antaranya membantu kepada masalah tidur. Jika anda menghadapi kesukaran untuk tidur pada waktu malam atau insomnia.

3. Mengurang Kerosakan Kulit

Khasiat Buah Tomato Paling AWESOME…

Tomato juga terkenal sebagai agen kecantikan kulit kerana sumber nutrisi lycopene juga dapat membantu dalam pemulihan kulit.

Kajian membuktikan bahawa dengan memakan sos tomato berterusan selama 3 bulan dapat mengurangkan kerosakan kulit akibat sinaran radiasi matahari sebanyak 30%.

4. Membantu Penglihatan Mata

Khasiat Buah Tomato Paling AWESOME…

Selalunya kita akan makan lobak untuk kesihtan mata tapi ramai tak tahu sebenarnya buah tomato juga bagus untuk kesihatan mata.

Kandungan vitamin A dan C yang terdapat di dalam tomato dapat membantu pemulihan penglihatan mata serta mengurangkan dari terjadinya rabun malam. Ianya turut menghalang penyakit mata macular degeneration yang menyebabkan kesukaran untuk melihat.

5. Merawat Batu Karang

Pengambilan tomato secara berterusan dapat memberi kelegaan kepada kesakitan akibat batu karang. Selain itu, beberapa kajian yang dijalankan juga membuktikan bahawa tomato dapat menghalang terjadinya penyakit kronik seperti sakit jantung dan kanser prostat.

rujukan: majalah EH

Jangan dilupa juga Lemon juga mempunyai khasiat yang baik untuk di amalkan..

Selasa, 27 Oktober 2015

AWAS !!! Serum Ini Mampu Membuat 9 Keajaiban Pada Wajah Kita..

Hari ini semua orang menimpikan kulit muka yang cantik tanpa cela dan tegang seperti bayi. Dengan kehidupan seharian yang sibuk dan pelbagai percemaran yang terjadi membuat kulit muka kita semakin hari semakin kusam.

Lagi teruk sejak umur semakin meningkat JERAGAT dan jerawat seakan berlumaba F1 naik kat muka kita. Betul tak?

Jika jerawat naik agak mudah untuk dihapuskan TAPI jika jerawat yang naik kat muka.. Cukup payah dan sukar untuk HAPUSKAN..JIka dapat dihapuskan PASTI parut-parut akan melekat juga..

Aduiiii.. Selesai 1 masalah timbul pulak masalah lain…Parut jerawat dan parut jerawat memang menjadi FOBIA kepada kita semua terutama kaum wanita yang cukup mementingkan muka yang licin dan cantik..

Produk apa yang mampu membuat 9 keajaiban pada muka kita??

9 Keajaiban….. adalah :-

  • Menghilangkan JERAGAT
  • Merawat JERAWAT
  • Mencerahkan WAJAH
  • Mengecilkan PORI WAJAH
  • MeREMAJAKan Wajah
  • MeNEGANGkan Kulit
  • MeLEMBAPkan Kulit
  • MengHILANGkan Parut Jerawat baru dan lama
  • Mejadikan Wajah GLOWING


HEBAT!!!! Hanya dengan produk ini sahaja MAMPU membuat muka berseri-seri…
Nak tahu produk apa??

Serum Zehra


SERUM ZEHRA...

Salah satu rangkaian produk daripada Leora Legacy…
Semestinya HALAL dan SUCI…
Sembang tak ada BUKTI mana boleh percaya???


Kat bawah AM sediakan beberapa Testimoni Pengguna Serum Zehra….

AWAS !!! Serum Ini Mampu Membuat 9 Keajaiban Pada Wajah Kita..

Pengguna Setia Serum Zehra dan Sabun PamoArgan..

AWAS !!! Serum Ini Mampu Membuat 9 Keajaiban Pada Wajah Kita..

Testimoni Pengguna Serum Zehra

AWAS !!! Serum Ini Mampu Membuat 9 Keajaiban Pada Wajah Kita..

Testimoni Pengguna Serum Zehra..



Penggunaan Serum Zehra selepas menggunakan Sabun PamoArgan lebih berkesan dan menegangkan wajah…

Boleh baca mengenai Sabun PamoArgan DISINI

Harga Pengenalan Serum ZehRa adalah RM97 sahaja…

Dapatkan sekrang sebelum harga Serum Zehra di naikkan harga…

Buatlah keputusana ini agaka anda tidak kempunan di kemudian hari…

AM jamin Serum Zehra in  akan membolehkan anda mula mendapat perhatian kawan-kawan selepas menggunakan Serum Zehra ini..



BERMINAT....

Nak Order....



JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN ADALAH 30 HARI….

Isnin, 26 Oktober 2015

10 Cara Bijak Menikmati Makanan Sihat Yang Kita Tak Fikir...

Makanan sihat..Semua orang antara kita nak makan makanan dengan sihat dan makanan sihat. 2 perkara yang sama tapi makanan sihat adalah yang utama.. Ada juga yang beranggapan bahawa makanan sihat adalah makanan yang mahal sahaja.

10 Cara Bijak Menikmati Makanan Sihat Yang Kita Tak Fikir...

Anda silap jika beranggapan begitu. Macam mana dengan makanan sihat? Mahal ke? Yang murah pun ada makanan sihat tau.. Antara kita sedar atau tidak sahaja..
Jom kita mengembara 10 cara bijak menikmati makanan sihat dengan kos yang murah..

Tanam Sendiri Dirumah
Pastikan kita meluangkan masa untuk menanam sayuran sendiri. Selain menjimatkan, kita juga dapat mengisi masa lapang dengan hobi baru yang boleh menjamu mata kita dengan persekitaran yang hijau dan sihat. Kita juga dapat mengawal penggunaan racun perosak yang kurang elok untuk kesihatan.

Diet Rendah Kalori Dalam Menu
Amalkan memakan makanan yang mempunyai kandungan kalori yang rendah supaya dapat mencegah dari penyakit diabetes dan obesiti. Lebihkan memakan sayur-sayur dan buah-buahan didalam menu harian anda. 


Masak Lebih Banyak dan Bekukan
Jika kita tidak sempat untuk memasak disebabkan oleh aktiviti yang terlalu padat, kita boleh memasak makanan dengan kuantiti yang banyak dan bekukan. Kita hanya perlu panaskan jika hendak makan.Senang bukan??

Kerap Makan Dirumah
Nikmati masakan sendiri dirumah lebih baik dibandingkan dengan makan di kedai kerana jika kita memasak sendiri makanan dirumah lebih terjamin tahap kebersihan dan keselamatan makanan.
Jika kita seorang yang bekerjaya dan terlalu sibuk sehingga tidak ada masa untuk memasak, kita boleh sediakan bahan-bahan untuk memasak dan simpan didalam peti. Kita juga boleh membeli alat memasak yang lebih mudah sepeti pemanggang.


Bawa Snek
Hidangan sihat bukan sahaja boleh dinikmati dirumah sahaja bahkan ketika kita keluar membeli belah juga kita boleh makan snek sihat. Ini membantu kita daripada terliur melihat makanan tidak sihat yang banyak dijual diluar. Kita juga makan buah-buahan sebagai snek.


Potongan Harga Tidak Menjamin Kualiti
Kebiasaannya pasaraya seringkali menjalankan promosi potongan harga untuk produk yang rendah kualiti. Pastikan kita tidak mudah terpedaya. Belilah produk yang berkualiti, boleh disimpan lama dan digunakan dengan optimum.


Beli Makanan Segar
Bagi menjimatkan wang dan untuk mengekalkan tahap kesihatan, kita boleh menggunakan wang dengan membeli buah-buahan segar, sayur-sayuran segar, susu rendah lemak dan bijirin. Elakkan membeli makanan yang diproses dalam bungkusan kerana mengandungi bahan kimia dan kandungan lemak yang tinggi.

Pilih Sumber Protein
10 Cara Bijak Menikmati Makanan Sihat Yang Kita Tak Fikir...

Pastikan didalam senarai menu kita terdapat pilihan makanan dari sumber protein seperti ayam, ikan, telur, susu, kekacang, bijirin, beras merah yang teramat penting untuk mendapatkan gizi yang seimbang. Kita juga  boleh mempelbagaikan hidangan setiap hari supaya tidak membosankan.

Beli Dalam Jumlah Yang Banyak
Kita boleh membeli bahan makanan yang sihat untuk stok seminggu dan simpan ditempat yang sesuai supaya tahan lebih lama.

Rancang Menu Mingguan
Rancang menu harian kita supaya dapat mengelakkan dari pembaziran. Senaraikan perbelanjaan yang lengkap supaya kita tidak menghabiskan banyak duit dengan membeli bahan makanan yang tidak sihat dan menambahkan kalori kita.





Ahad, 25 Oktober 2015

Kenapa Kita Harus Minum Air Sehingga 3 Liter Sehari??

Kenapa kita perlu minum air yang cukup dan kerap?

Kita digalakkan minum air dengan kerap, doctor-doktor sentiasa menyarankan supaya kita minum air dengan cukup.

Kita juga selalu dengar, untuk badan normal kita perlu minum sekurang-kurangnya 2.5liter - 3 liter dalam sehari. 

Kenapa Kita Harus Minum Air Sehingga 3 Liter Sehari??

Ramai yang salah sangka, kerana ingatkan kena minum 3 liter sekali minum ke? Tidak sama sekali.. Paling senang sukat siap-siap air dan habiskan dalam masa sehari…

3 liter hanyalah ukuran, untuk kita habiskan dalam masa satu hari. Tetapi harus diingat, minum secara berkala iaitu berkadar perlu sahaja setiap masa. Dalam kata lain, sedikit tetapi kerap. Contohnya, satu jam kita minum air masak satu gelas dan ulang sehingga cukup 3 liter.. kalau nak minum lebih pun boleh..hehe

Ok, kenapa kita kena minum dengan kerap? Sebab dalam badan kita ada kahak. Kita tahu tak apa fungsi kahak? Kahak ni akan kumpul semua kuman-kuman yang kita dapat melalui udara.

Fungsi kahak ni akan mengumpul semua kuman yang masuk ke dalam mulut kita.Apabila telah banyak terkumpul tetapi kita tak 'flush' kahak, maka kahak itu sendiri akan pecah dan merebaklah segala kuman yang telah terkumpul tadi di dalam badan kita. Pasal tu la kita boleh demam atau selsema atau batuk dan macam-macam lagi penyakit yang berpunca kahak yang tidak di flush tadi.

Kenapa Kita Harus Minum Air Sehingga 3 Liter Sehari??

Bila kita minum air. secara automatiknya kita dah 'flush' kahak tersebut..Ia akan keluar melalui atau jadi air kencing atau juga jadi peluh kita, yang penting ianya akan keluar dari badan kita.

Ok, sekarang dah faham kenapa kita perlu minum air??? Jadi, tunggu apa lagi?? MINUM AIR SEKARANG!")

Semoga bermanfaat semua..


Berminat untuk membuat bisnes dengan modal yang KECIK dan keuntungan 1000%?? Anda WAJIB klik banner di bawah..

Khamis, 22 Oktober 2015

Tips Kawal Nafsu Makan Yang Melampau

Kita tidak menyedari bahawa kebanyakkan aktiviti seharian kita sebenarnya mendorong kepada nafsu makan yang kian meningkat. Bila makan banyak mulalah mengadu berat badan makin naik dan terus naik. Kes macam mana terjadi di kalangan kita yang bekerja dalam suasana yang dingin aircond.

Tips Kawal Nafsu Makan Yang Melampau


Kita juga perlu baca “PembunuhNo 1 Di Malaysia” yang ramai lupa bahaya yang dihadapi oleh kebanyakkan daripada kita.

Apa paling penting adalah mengawal pemakanan kita yang makan tak ikut masa dan jenis makanan. Kat bawah AM sediakan beberapa tips untuk kita semua mengawal nafsu makan yang sentiasa mengila..Hahahaha..

Jangan Skip Waktu Makan

Tips Kawal Nafsu Makan Yang Melampau

Jangan amalkan skip waktu makan untuk mengurangkan berat badan. Ini merupakan cara yang salah. Walau sibuk macam mana sekalipun pastikan kita makan pada waktu yang betul. Kita boleh merancang menu harian kita dan pastikan setiap 4 jam kita makan snek yang sihat seperti buah-buahan atau bijirin berkhasiat supaya kita dapat menstabilkan kandungan gula dalam badan serta dapat mengawal rasa lapar. Perut tidak akan berasa lapar jika kuantiti makanan yang diambil tidak banyak dan proses pencernaan juga akan menjadi lebih mudah.

Pastikan Tidur Mencukupi


Tips Kawal Nafsu Makan Yang Melampau

Apa kaitan tidur yang mencukupi dengan selera makan? Ada kaitan ke? Ya memang saling berkait rapat kerana jika kita tidak mempunyai tidur yang cukup, secara tak langsung badan anda akan kurang bertenaga dan tidak bermaya. Jadi anda akan mengurangkan aktiviti harian anda. Secara tidak langsung akan mengundang kepada peningkatan nafsu makan kerana badan kita perlukan tenaga untuk meneruskan aktiviti harian. Hormon juga akan menjadi tidak stabil dan risiko kita menghidapi pelbagai penyakit lain juga adalah sangat tinggi. Cuba atur masa rehat dan tidur yang seimbang dan mencukupi.

Minum Air Secukupnya


Tips Kawal Nafsu Makan Yang Melampau

Sangat bagus diamalkan. Jika berasa lapar cepat-cepat minum segelas air masak. Air dapat membuatkan perut anda berasa penuh dan rasa lapar juga dapat dikurangkan. Kadang-kadang badan kita perlukan air bukan lapar makanan. So badan akan memberi isyarat kepada perut. Jika kita rasa sukar untuk meminum air masak yang kosong, kita boleh tambahkan hirisan lemon sebagai perasa. Hirisan lemon ini juga boleh membuat Air Detox.

Periksa Sebab Kenapa Anda Lapar

Apabila perut memberikan isyarat lapar, ingat semula bila kali terakhir kita makan. Pastikan kita mengikuti masa makan berkala empat jam sekali. Jika berasa sangat berselera untuk makan walaupun kita tidak lapar, ia sebenarnya adalah nafsu semata-mata. Jangan terpedaya. Mungkin juga keinginan untuk makan makanan yang kita bayangkan. Perlu berhati-hati kerana jika kita menurutkan nafsu ini boleh menjurus kepada KEGEMUKKAN!!!!!

Marilah kita sama-sama amalkan cara mengawal nafsu makan ini. Ia sebenarnya boleh dikawal dengan diri kita  sendiri. Abaikan nafsu makan tersebut, cekalkan hati. Pasti boleh!!!

Rabu, 21 Oktober 2015

Penyebab dan Cara Merawat Kulit Muka Berminyak

Semalam kita telah belajar Jenis-jenis kulit muka.. Hari ini AM nak kongsikan pula penyebab dan cara merawat kulit muka yang berminyak dan berjerawat.

Penyebab dan Cara Merawat Kulit Muka Berminyak

Lebihan minyak pada kulit wajah atau singkat saja kita sebut wajah berminyak akan menyebabkan kurangnya percaya diri saat tampil di depan umum karena wajah akan terlihat kusam dan menkilap. Wajah berminyak juga akan menangkap udara di sekitar dan mengendapkan debu dan polusi di wajah. Akibatnya pori wajah tertutup dan timbulah jerawat.
Wajah berminyak dapat di sebabkan oleh beberapa faktor seperti berikut:
 Makanan yang Berlemak

Penyebab dan Cara Merawat Kulit Muka Berminyak

Kita tahu bahawa makanan yang mengandung banyak lemak tidak baik di untuk kesihatan manusia kerana badan akan susah untuk menhancurkan lemak yang tepu. Masalah minyak berlebih adalah masalah ringan yang di timbulkan akibat pengambilan makanan yang berlemak.

Hormon Yang Tidak Seimbang
Minyak berlebihan pada wajah merupakan salah satu tanda seorang anak sudah mulai memasuki masa dewasa. Seorang remaja harus sesuaidiri dengan hal-hal baru yang terjadi pada mereka.
Pada orang dewasa khususnya wanita akan menhasilakn banyak minyak waktu haid. Maka dari itu kegiatan yang kita lakukan sebaiknya dikawal dengan baik. Pengambilan makanan yang seimbang dengan kegiatan yang kita lakukan akan mengurangi jumlah minyak yang keluar dari tubuh kita. 

Salah Pilih  Kosmetik
Khas buat wanita dan anak dara di luar sana. Wanita dan barangan kosmetik tidak dapat dinafikan lagi tidak dapat dipisahkan lagi..Apabila memilih barangan kosmetik sebaiknya mencuba pada tangan dahulu.
Jika tidak menunjukkan kesan alahan maka boleh la membeli kosmetik tadi. Sebaiknya pilihlah kosmetik yang diperbuat daripada bahan yang organic dan bebas bahan kimia.

Keturunan
Orang tua tidak hanya mewariskan harta kepada anaknya tetapi juga mewariskan sebahagian  sifat genetiknya (pasti). Jika ibubapa mempunyai masalah kulit muka yang menghasilkan lebihan minyak, kemungkinan besar anak-anak akan mewarisi masalah ini. Masalah ini tidak boleh dihapuskan TAPI mampu untuk mengurangkan sahaja.

Jika kita telah mengenal pasti masalah yang kita hadapi, maka senang lah untuk kita mencari jalan penyelesaian untuk masalah kulit muka kita. Dibawah merupakan jalan penyelesaian untuk mengatasi masalah muka berminyak.

Cara Menghilangkan Wajah Berminyak

Mencuci Muka

Penyebab dan Cara Merawat Kulit Muka Berminyak

Menjaga kebersihan muka adalah penting. Untuk mengatasi kulit muka berminyak dengan mencuci muka dengan sabun 2x sehari. Sabun apa yang sesuai?? Baca DISINI..
Kelebihan mencuci muka dengan sabun dapat mengikis lapisan kulit wajah.

Minum Air Masak / Mineral

Penyebab dan Cara Merawat Kulit Muka Berminyak

Minum air sebanyak 2 liter sehari akan menjaga metabolisme pada tubuh. Ketika kita melakukan aktiviti yang berat, dengan kandungan air yang cukup akan membuat pengeluaran minyak boleh dikurangkan dengan penghasilan peluh yang mencukupi.

Air Suam
Air suam dicampur dengan sedikit garam. Sapukan pada muka dan rasa sensasi kesejukkan ait tadi akan dirasai. Air suam akan membuka pori-pori di muka dan garam pula berfungsi untuk menangal segala kekotoran yang ada pada muka.


 Putih Telur
Hanya denganmenggunakan putih telur juga mampu merawat masalah kulit muka berminyak. Caranya adalah dengan memisahkan putih telur dan kuning telur. Gunakan putih telur sahaja. Pukul putih telur sehingga kembang dan sapukan pada muka untuk seketika. Bilas muka dengan air suam.

Tomato/Timun/Kentang
Ketiga sayuran ini dapat digunakan sebelum tidur. Caranya sangat mudah.Cuci muka terlebih dahulu. Lalu hiris salah satu dari buah tersebut. Usapkan ke wajah, biarkan kering. Keesokkan harinya bilas muka dengan air suam. Setelah itu bilas dengan air dingin untuk menutup kembali pori wajah.


Beberapa jalan penyelesaian yang AM mampu kongsikan buat sahabat yang menghadapi masalah kulit muka berminyak dan berjerawat. Paling senang adalah dengan menggunakan Sabun PamoArgan yang 100 organik dan selamat di gunakan.

Kesan penggunaan boleh dilihat seawal sehari penggunaan. Amat-amat dicadangkan kepada sahabat yang mempunyai masalah kulit muka.


Baca DISINI mengenai Sabun PamoArgan.. AM sendiri adalah pengguna setia Sabun PamoArgan ini..

Selasa, 20 Oktober 2015

Kenali Jenis Kulit Muka dan Penyelesai Paling AWESOME..


Kulit muka bagi kaum wanita cukup PENTING dan merupakan asset paling UTAMA. Tapi ramai yang keliru mahupun lupa untuk mengenali jenis kulit muka sendiri. Masalah ini tidak bermain kepada kaum wanita sahaja.

Kenali Jenis Kulit Muka dan Penyelesai Paling AWESOME..

Lagi teruk… Lelaki Maskulin juga ramai yang yang tak tahu mahupun tak ambil tahu. Apa yang terjadi?? Masalah kulit muka menjadi semakin serius dan parah..

Jika kita mengetahui jenis kulit muka kita, mudah untuk kita mencari produk yang sesuai dengan kulit muka. Apa guna produk yang mahal-mahal TAPI tidak memberi kesan yang kita inginkan.

Jom kita tengok jenis-jenis kulit muka yang kita semua miliki…Selamat mengembara..

Kulit Muka Berminyak
Kebanyakan wanita di Malaysia mempunyai kulit muka berminyak kerana gaya pemakanan mereka rata-rata gemarkan masakan yang berminyak.

Kenali Jenis Kulit Muka dan Penyelesai Paling AWESOME..

Kulit berminyak adalah kulit yang mengeluarkan minyak secara berlebihan akibat aktiviti kelenjar lemak pada kulit.Kotoran dan debu memang mudah untuk melekat pada kulit yang berminyak yang seterusnya menggalakkan pertumbuhan jerawat dan bintik-bintik hitam.

Cuba bayangkan satu permukaan yang di letakkan minyak,kemudian pasangkan satu kipas yang berdebu.Macam mana agaknya?

Antara ciri kulit berminyak ialah:
  • Kulit nampak melekit dan berminyak (Jalan sebatu pun dah nampak glowing habis)
  • Kulit alergi dan sering gatal-gatal di muka
  • Sekitar hidung nampak seperti menara KLCC yang berkilauan akibat minyak yang berlebihan.
  • Kulit mengalami bintik hitam dan jerawat seperti kuih rempeyek.

Kulit Kering
Kulit kering pula ialah kulit yang mengeluarkan minyak dalam kuantiti yang sangat sedikit.Minyak tidak membahayakan kulit muka.

Kenali Jenis Kulit Muka dan Penyelesai Paling AWESOME..

Tetapi sekiranya minyak dikeluarkan melebihi atau kurang dari paras normal,itu yang berbahaya.Fungsi minyak adalah untuk melembutkan seperti kita sapukan losyen pada kulit.Pengeluaran minyak yang sangat sedikit akan menyebabkan kulit mudah pecah-pecah dan sensitif.

Mereka yang mempunyai kulit muka sebegini tidak boleh memakai produk kosmetik sembarangan dan perlu merujuk kepada pakar kulit muka terlebih dahulu.Jangan memandai,nanti merana diri.

Antara ciri kulit kering:
  • Kulit kelihatan kasar dan tidak bersinar
  • Kulit kering dan pecah-pecah seperti sisik ikan
  • Kulit sensitif dan kemerahan macam buah epal bunting.

Kulit Kering dan Berminyak
Mereka yang mempunyai jenis kulit muka seperti ini mudah keliru.Hal ini kerana kulit muka mereka mempunyai kombinasi masalah yang memeningkan.Sebahagian kulit muka mereka berminyak,dan sebahagian lagi kering.

Antara ciri kulit muka kering dan berminyak:
  • Kulit di kawasan T (hidung,dahi dan pipi) kelihatan berminyak.
Kulit Normal
Untung.Itu perkataan yang selayaknya bagi mereka yang mempunyai kulit muka yang normal.Bukan mudah nak dapatkan kulit muka yang normal.

Kenali Jenis Kulit Muka dan Penyelesai Paling AWESOME..

Pengeluaran minyak bagi kulit normal adalah sangat seimbang Tidak bererti kulit normal tidak memerlukan rawatan wajah.Bukan semua bernasib baik seperti golongan kulit normal ini.

Antara ciri kulit muka normal:
  • Tidak mempunyai bintik hitam
  • Berpori-pori halus
  • Kulit muka bercahaya,cerah ,halus dan lembut macam lepas guna Softlan
  • Tidak mempunyai jerawat.

Kulit Sensitif
Dalam ramai-ramai,pasti ada yang mempunyai kulit muka yang sensitif.Pegang sikit sahaja dah merengek.Hahaha...

Kenali Jenis Kulit Muka dan Penyelesai Paling AWESOME..

Punca kulit muka menjadi sensitif adalah berbeza bagi setiap individu.Kulit sensitif boleh berlaku kepada mereka yang mempunyai masalah kesihatan seperti asma,resdung,ruam,gatal-gatal pada kulit dan ekzema.


Berapa banyak jenis kulit muka?? Antara banyak-banyak jenis kulit muka.. Yang mana kita punyai??
Kita sendiri yang mampu menjawap persoalan di atas..

Bagaimana jika AM kenalkan 1 produk yang mampu merawat masalah kulit muka di atas… bahan yang 100% organic dan halal

Kesan penggunaan seawal 1 HARI sahaja sudah menampakkan kesan yang positif..

Kenali Jenis Kulit Muka dan Penyelesai Paling AWESOME..

Sabum PamoArgan merupakan jawapa di atas segala permasalahn kulit muka di atas..

KLIKSINI untuk maklumat lanjut mengenai Sabun PamoArgan..